Doelen

Als school leren we ook. We willen ons onderwijs steeds blijven verbeteren. Elk jaar stellen we onszelf doelen. Hier lees je wat we vorig jaar bereikten en wat we komend jaar willen bereiken.

Bereikt in 2022

• We hebben een Greenteam dat verschillende duurzaamheidsinitiatieven heeft ondernomen voor onze leerlingen en voor het beheer van onze school. Onder de aandacht brengen bij onze leerlingen en medewerkers.
  • We hebben het nieuwe digitale ­leerlingvolgsysteem Parnassys stapsgewijs ingevoerd.
  • We hebben het werken in thema’s verder uitgebouwd.
  • We hebben het predicaat ‘Goed’ gehaald van de Inspectie van het onderwijs.
  • We hebben het predicaat ‘Excellent’ gehaald voor ons pedagogisch klimaat.

Nieuw jaar, nieuwe doelen

• We plaatsen drie extra lokalen op de locatie Utrechtseweg.
  • We gaan de ondersteuning in iedere klas uitbreiden waardoor er per klas een fulltime onderwijsassistent beschikbaar is voor extra ondersteuning van onze leerlingen.
  • We besteden met onze teams extra aandacht aan het werken in een professionele cultuur.
  • We trainen onze collega’s in het verdere gebruik van visuele ondersteuning tijdens de dag.
  • We geven uitvoer aan de speciale Gouden en Zilveren weken waarin we extra aandacht besteden aan groepsvorming en sociale vaardigheden.